21.8.05

Al Rally 2000 Viratges 1970

Aquest texte es va publicar al fòrum Va de Retro de Pòdium , recordant un pilot d'aleshores amb el que varem competir en una ocasió.
Les fotos son de la web Renault
"Realment el Jean Claude fou (es?) un molt bón pilot i això puc contar-ho en una xicoteta anécdota que vaig viure a l’any 1970 (amb 19 anys).
Llavors vaig participar com a copilot amb un equip francés que eren a València, al Rally 2000 Viratges, el pilot –Robert Dupraz, Alpine 1300- amb el quí vaig fer la prova tambè fou (es) un tío excepcional, va ser sotscampió a França a l’any 197.. de la Copa R12 Gordini en circuit, un mestre …
Preníem la eixida a un tram de velocitat molt llarc (no m’enrecorde quín, fá 35 anys . . . jajaja), nit fosca, el Jean Claude surtía amb el seu Alpine 1600 un minut endavant nostre i a un dels primer viratges varen fer una virolla i pergueren vora un minut a possar el cotxe en marxa, els agafarem per endarrere quan retornaven a la pista amb molta ràbia, no ens deixaren passar perquè portaven un cotxe mes potent i normalment eren mes ràpids, anaven a recuperar temps i tiraren de debò . . . la questió és que Robert em va demanar de no cantar.li les notes al tram perquè volía anar a ull darrere seu, ens posàrem a uns metres de Jean Claude, llevarem les llums llarges . . . i bocavadat (jo amb 19 anys) us jure que vaig tindre la vivencia “racing” mes forta de la meua vida, més de 30 km. en velocitat, veigent al Alpine 1600 davant nostre tirar flambes pels colectors a les retencions, pujant, baixant, de cantu . . . i nosaltres a vint metres fins al final del tram.
Pilot experimentat i molt fí el Jean Claude, llavors el vaig vorer a més curses i realment li tinc certa admiració com esportiste, cada vegada que em recorde de les dues berlinette baixant “a sac” pel tram . . . m’agraden més els rallys!!... ufffffff " .

Juanma Juesas

No hay comentarios: